Připomínají jemný balzám na rty, ale jde o nejetičtější vegan rtěnky ve hře. Kalifornská značka Axiology je důkazem, že výrazné barvy a pořádná výdrž nejsou v rozporu se stoprocentně přírodním složením – právě naopak. Jejich dlouhotrvající minerální pigmenty a hluboce vyživující recepturu, ve které nechybí organický avokádový olej, avokádové máslo, výtažky z bezinek, ricinový olej či kandelia vosk si zamilujete minimálně stejně rychle, jako zábavné názvy v jejich řadě. V Axiology portfoliu si svou barvu vybere každý – nabízí od těch nejextravagantnějších odstínů á la černá či modrá až po klasické červené, růžové a perleťové. Je jen na vás, jestli dáte přednost rtěnce „BAD“, „The Goodness“ nebo třeba „Bonafide“.
AXIOLOGY
The Bullet Lipstick Bonafide
Tým Axiology věří, že make-up by neměl ubližovat – ani lidem, ani planetě. Ve všech svých aktivitách chce jít příkladem (nejen) celému beauty průmyslu, a i proto se značka zavázala k 100% transparentnosti. Zakládá si na čistě přírodní receptuře, netestuje své produkty na zvířatech a spolupracuje pouze se společnostmi, které jsou v boji za práva zvířat s Axiology za jedno. Jejich produkty jsou 100% veganské a brand je hrdým členem programu a držitelem certifikátu PETA: „beauty without bunnies“ a část svých zisků Axiology pravidelně posílá na nadace zachraňující orangutany. Mimo záchranu ohrožených druhů se firma zabývá humanitární činností a podporou neziskových organizací. Například jejich biologicky rozložitelné obaly, jsou vyráběny z recyklovaného odpadu, spolkem pomáhajícím ženám na Bali.
S domácí výrobou veganských rtěnek Ericka Rodriguez začala už v roce 2012, kdy žila v New Yorku, pracovala v juice baru a ve volných chvílích dobrovolničila v Brightside Animal Center v Redmondu. Milovnice a zarytá ochránkyně zvířat tehdy sama pro sebe hledala výraznou barvu na rty s jemnou texturou, která však svým složením, výrobou ani testováním nijak neubližuje – zvířatům, ani planetě. Ke svému překvapení zjistila, že na trhu v tom momentě takový produkt chybí. Neváhala proto, a rozhodla se své dvě vášně, veganství a beauty business, propojit v jedno. Po dvouletém testování a vývoji té nejpříjemnější textury na světě vznikl v roce 2014 brand Axiology.
Užíváme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití našich webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.
Nastavení souborů cookie
Níže si můžete vybrat, jaký druh cookies povolíte na tomto webu. Kliknutím na tlačítko „Uložit nastavení souborů cookie“ použijete svou volbu.
Content blocked by WeePie Cookie Allow Plugin